Philips

Igår var det Brynäs dag och det var GAIS dag men framför allt så var det Fredrik Goudes dag och med tjugofem år på Njutångersnacken bjöd Freddy på fotboll och öl. Goude den äldre bjöd på mat, tack, tack som fasen och GRATTIS Fredrik. Imorgon blir det all jävla skit i taket!
image186
Bra saker händer när bra saker förenas!





               Jävligt FÖRE                      Jävligt EFTER
image187
Jag är ledsen Hunken men jag så ju så jävla mesig ut!










Jag hade saknad på tungan...hon hade Oscar på tungan.









Idag baxade Ida en Dvd med USB-port, så jävla grymt! Tanka ner filmen (Boob-hunter 34, om man heter Konge), lägg över filmen på ditt flash-minne, sparka in ditt minne i Dvd´n och avnjut den Old-school!









Nu ska jag kolla film...var det ens spelbart?









Jordgubbs-saft
Goude, grattis kompis!
Vår nya DVD (så klart!)
Ida, som försörjer mig
Vädret! Fy fan vilket vårväder!!!!


Sten-i-sko
släppa och gå vidare









Jag snubblade över en gammal hemsida här om dagen, "Dagens Punchline" heter den och ni som har gjort er tid på hiphop-forumet Whoa.se vet vad jag snackar om. Hur som, DP kommer att vara ett återkommande inslag här på entrevlig.blogg.se och har skulle just du sitta på en riktigt fet punschline, maila mig god damnet!!



dagens punchline

"Säg inte att det inte är all about the money, för då mejar vi ner dig" - TR

Kommentarer
Postat av: Det tyska undret

Men Nicklas, fy fan vilket svek att du rakade av dig håret. Jag tänker aldrig mer prata med dig. Du är ondskan personifierad och såna som dig borde förgöras!!!

2008-04-12 @ 11:45:05
Postat av: Den svenska kunden

Jag är mer besviken än jag var prag -72 när vi lapade laktos o välte kor. Lymmel!

2008-04-12 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0