Urkult 2011

Urkultfestivalen är som något taget ur en saga och väl hemma är man inte helt säker på om Urkult hände på riktigt eller om allt bara var en dröm.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...men ibland är även drömmar sanna. Och just denna drömmen var sann. Urkult och Näsåker fick mig återigen att tappa andan. Hur kan en sådan liten by innefatta så fruktansvärt mycket kärlek, det är för mig helt oförklarligt. Jag är så jävla kär i Urkult och allt som Urkult står för.
.
.
.
.
.
I dag är första dagen på evigheten, i går var sista dagen på semestern och i dag börjar allvaret. Dock bjuder evigheten på stadsfestival till helgen - WOW, och jag tror att det kommer att bli väldigt fint. Inte helt osökt ska det enligt SMHI regna hela helgen men då vi kan vara ganska överens om att SMHI är sopor så kan vi fortfarande hoppas på sol.
.
.
.
.
.
Jag ska nog tatuera mig snart, väldigt snart!
.
.
.
.
.
Gå i frid

Urkult 2011 from Nicco on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0