Air Force

Vad gör jag inte för ett par nya kicks.
.
.
.
.
.
Bästa klapparna är de man beställer till sig själv.
.
.
.
.
.
Men allvarligt, jag måste vara världens sämsta på att slå in paket och jag kan verkligen inte greppa vad jag gör fel, det blir bara skit av allt. Mina barn kommer att tro att det är bomber de får när de fyller år. Och Tre, jag hatar Tre. I butiken lät det ju så jävla bra, "täckning på månen - LÄTT!" men väl ute i Saltvik - inte ens en bar!
.
.
.
.
.
Nu ska jag nog se "Hämden" med Micke P.
.
.
.
.
.
God jul and stay fresh!
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: jj

Ingen skriver som du. Se nu för fasen till å fortsätta med detta bloggande.

Skorna va riktigt sköna!

2011-12-25 @ 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0