Åre re här åre - nyåre

Nyåre (om 22 timmar)
.
.
.
.
.
King of the slope.
Goggles - 350$
Jacket - 150$
Nosejob - 900$
Attitude - Priceless
.
.
.
.
.
Dock måste jag erkänna en sak. Jag ramlade i dag, jag ramlade och jag trodde att jag skulle dö. När jag väl slog i marken, dvs efter 2 sekunder som kändes som veckor, knagade det till i både axel och bröstkorg men jag kunde ganska snabbt konstatera att det var mina mjukdelar som fick ta smällen. Men som den dramaqueen jag är låg jag kvar en stund och frustade som en brunstig sjöko. När jag väl återhämtat mig bjöds det mat i stora lass.
.
Och mjölk så klart.
.
Anyhow, i morgon ska jag klippa film, skriva ett mail till Emma och klippa film.
.
Jag hoppas att vädergudarna ler mot mig och alla stockholmare även i morgon.
.
.
.
.
.
Farväl.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0