Egentligen...

...är det helt obegripligt. Jag kan inte förstå vaför jag, i mina fulla sinnens bruk, väljer att ställa upp på något dyligt när jag till och med är för fet för matchtröjan. Jag kommer att kracha och brinna och en hel stad kommer att kunna vältra sig i min missär. Men det är ju precis vad vi gör bäst, vältrar oss i andras olycka. Frågan är dock om man kan kalla min extrema övervikt för olycka. Det är ju inte direkt otur och olycka att medvetet med socker och fett misshandla min kropp i flera år. Nå väl, i morgon ska alla hatare få något att onanera till. Jag bjuder upp till dans och jag tänker inte ta ner brevlådan för än den feta damen ha sjungit.
.
.
.
.
.
Jag har ju nya skor.
.
.
.
.
.
Dags att sova.
.
.
.
.
.
Adjö.
.

Kommentarer
Postat av: jj

Bästa skorna ju. Är säker på att det blev succé, med lite känsla å rätt skor kommer man förbannat långt. Du har mycke känsla.

2011-12-28 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0