Must

Zeunerts - Guds gåva till människan.
.
.
.
.
.
Är jag världens bästa Svåger? Det beror nog lite på vem du frågar men frågar du Pelle Lööf blir nog svaret ja.
.
.
.
.
.
Just i kväll är Zeunerts Julmust min arvedel. Samtidigt som jag fuktar strupen med denna lagrade kärleksbrygd sitter jag och styr i de sista klapparna. Inte ett enda paket har jag införskaffat över disk och jag tackar jesusbarnet för internet. Seriöst, vad gjorde man INNAN man som jag,köpte alla julklappar via nätet?
.
.
.
.
.
Nå väl, i morgon ska det kokas gröt, luncha med Pelle samt äta min egen vikt i knäck. I vilken ordning är ännu oklart.
.
.
.
.
.
Natten spenderar jag i en soffa och till och med jag känner mig liten i. Det är en fantastisk känsla. Canal+ Hits visa mjukporr och Canal+ First visar en musikal och det känns verkligen hugget som stucket
.
.
Nå väl, vi ses.
.
.
Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0