Nattid...

Jag gör saker med tjejer du inte ens kan hitta på internet.
.
.
.
.
.
Nå väl, natten är ung och jag har bad på schemat i morgon. Runt 15.00 kommer jag att kasta i handduken och göra helg. Förhoppningsvis får jag finbesök men inget står skrivet i sten. Dock hoppas jag på lite becahvolleyboll på söndag och eventuellt lite stöldgodsmarknad med Mingus på lördag.
.
.
.
.
.
Jag tror att om jag kunde skulle jag ligga med min IPhone, det är oförklarligt hur jag klarat mig utan den så länge? Förövrigt är "Drive" en helt okej film med ett, om än inte bättre OST. Men fy helvete vad Rebecca och Fiona är överskattade. Och det skriver jag med risk för att låta bitter. Givetvis tycker jag att det är hur skoj som helst att de gör sin grej och att det går bra men är de verkligen så jävla nyskapande det de gör? Det finns ju inte en redaktion i hela landet som mördat för att få skicka sin finniga praktikant på en sitdown med dom.
.
.
.
.
.
Jaja, snart bär det av till Hälsingland, jag längtar och det känns fint.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0