Det...

...är så jävla ynkligt att "vi" blir "dom" när vi förlorar. Och denna chock varje gång när det visar sig att vi inte är bäst i Europa. Nå väl, nog om det.

Snart börjar min sommar, snart åker jag till Hossegor och glömmer allt vad LSS heter. Det ska bli fint, Koala Surfcamp ska bli fint.
.
För er som inte hört Chords nya singel:
Den är bland det festaste jag hört på riktigt länge och jag har aldrig tidigare längtat efter ett släpp, som jag längtar efter Jens Risch nya platta. Jag blir mörkrädd när jag tänker på hur fet den kommer att vara. Ärkefet.
.
I morgon spelar Lenny Kravitz på Liseberg. Märkligt men coolt. Jag kan dock inte låta blir att fundera över hur det inledande samtalet tog sig form.
.
- Hello, this is Craig Fruin.
- Hello Mr Fruin, my name is Per Alexanderson, I´m callin from Gôteborg, Sweden.
- Alright?
- Well, I wounder If maybe Lenny would like to play a few songs at our funfair?
- Funfair?!
- Yeah, we got icecream and cotton candy and a rollercoster.
- Hmm, will there be swedish underage girls there?
- You bet, Mr Fruin!
- Alright, Mr Kravitz will be there, but he will not do any interviews, is that clear?!
- Absolutly Mr Fruin!
- ...and he wants unlimited cotton candy.
- Concider it done. Anything els?
- ...he wants two bunnies wating in the loge after the show...natural blonds.
- You got it! Thank you Mr Fruin!
- Click*
.
.
.
.
Hur som, nu ska jag göra omelett!
.
.
.
"Stolt över att vara svensk men skäms över att vara svenne" - Adam Tensta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0